{{ post.post_title }}
{{ post.excerpt }}
Kampaň ČSSD s názvem “Dejte šanci růžím” realizovanou na portálu Seznam.cz a serverech Novinky.cz a iDnes.cz, zhlédlo v prvním týdnu po spuštění 400 tisíc lidí. Z monitoringu reklamních kampaní iAudit Advert z dílny společnosti iAudit Interantional (iAI) dále vyplývá, že každá osoba, jež kampaň zhlédla, ji v průměru viděla pětkrát. Větší frekvence zobrazení kampaně byla zaznamenána na zpravodajském serveru iDnes.cz, zatímco nejvíce lidí (208 tisíc) tuto reklamu vidělo na serveru Novinky.cz. Od 1. listopadu spustila internetovou kampaň také další politická strana, KDU-ČSL. V týdnu
od 25. do 31. října bylo podle iAI zaregistrováno 27 nových nebo staronových kampaní, které v tomto týdnu zasáhly alespoň 3 % české internetové populace.
-sch-