Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČSSD zasáhla 400 tisíc lidí

Redakce MAM8. 11. 2004

Kampaň ČSSD s názvem “Dejte šanci růžím” realizovanou na portálu Seznam.cz a serverech Novinky.cz a iDnes.cz, zhlédlo v prvním týdnu po spuštění 400 tisíc lidí. Z monitoringu reklamních kampaní iAudit Advert z dílny společnosti iAudit Interantional (iAI) dále vyplývá, že každá osoba, jež kampaň zhlédla, ji v průměru viděla pětkrát. Větší frekvence zobrazení kampaně byla zaznamenána na zpravodajském serveru iDnes.cz, zatímco nejvíce lidí (208 tisíc) tuto reklamu vidělo na serveru Novinky.cz. Od 1. listopadu spustila internetovou kampaň také další politická strana, KDU-ČSL. V týdnu
od 25. do 31. října bylo podle iAI zaregistrováno 27 nových nebo staronových kampaní, které v tomto týdnu zasáhly alespoň 3 % české internetové populace.

-sch-

×

Autosalon s dvojitou kampaní

Starší článek

Kampaň na důchodové spoření na Slovensku spolkne stamiliony korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více