Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CP Online novým členem Asociace.BIZ

Redakce MAM22. 11. 2004

Asociace poskytovatelů internetových řešení Asociace.BIZ, sdružující internetové agentury poskytující komplexní řešení v oblasti elektronických médií, přijala za svého nového člena společnost CP Online. Stalo se tak 22. listopadu poté, co CP Online přesvědčila v průběhu několikaměsíčního vstupního jednání stávající členy asociace o kvalitách poskytovaných produktů a služeb.
CP Online je přímým dodavatelem internetových a intranetových řešení pro střední a velké zákazníky. Mezi nejvýznamnější klienty nového člena patří Autodesk, Orea, Springer Media CZ, Raiffeisen Bank a Raiffeisen stavební spořitelna. Celkový obrat v roce 2003 dosáhl 41,5 milionu korun.
V pořadí jde již o čtvrté rozšíření Asociace.BIZ od jejího vzniku v roce 2002. U zrodu asociace stálo osm společností, zabývajících se tvorbou internetových řešení: AMI Praha, Et netera, FG Forrest, Globe Internet, Ilikethis!, Lundegaard, nexum Trilog a  První multimediální. V roce 2003 se staly členy společnosti Aaron Group a Internet Projekt, letos v květnu pak přistoupila společnost Český Web. Dvanáct společností sdružených v Asociaci.BIZ vykázalo v roce 2003 celkový obrat 332 mil. Kč.

×

AKA CUP 2004 – výsledky a fotogalerie

Starší článek

Atlas.cz s novým ředitelem

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více