Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Cítíte se být znalcem vína?

Redakce MAM22. 11. 2004

Podle čeho si vybíráme víno?
V dalším týdnu se OMD Snapshot zaměřil na konzumenty vína. Z výsledků vyplynulo, že 28,3 % konzumentů ve věku 18-59 let pije víno minimálně jednou do týdne, 31,1 % jednou do měsíce a zbytek pouze výjimečně. Víno pijí více lidé nad 35 let než mladší a více ženy než muži.
Při výběru vína je pro téměř 3/4 spotřebitelů rozhodující odrůda či značka vína (mezi těmito dvěma věcmi nejsou lidé schopni vnímat rozdíl). Nejoblíbenější je Frankovka, již nejraději pije přibližně 43 % konzumentů, s odstupem následuje Svatovavřinecké (25 %), Müller Thurgau (18 %) a Modrý Portugal (16 %).
Co se týká znalosti producentů vín, není příliš velká: téměř polovina dotázaných žádného neznala. Ti, kteří na otázku odpověděli, ve většině případů nejmenovali konkrétní firmu, nýbrž oblast původu (například Mikulov, Velké Pavlovice, Hodonín či Morava obecně).
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.


04obr_graf.jpg ()

×

Sledovanost TV – 46. týden 2004 (8.11. – 14.11.)

Starší článek

Kdo podpoří Media Smart?

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více