České dráhy budou mít časopis

29. 11. 2004 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Projekt celostátního periodika distribuovaného v síti Českých drah bude od příštího roku realizován. Podle informací M&M se vítězem výběrového řízení na jeho realizaci stalo vydavatelství Grand Princ, největší vydavatel bezplatných časopisů v ČR. Ředitel vnějších vztahů ČD Zbyněk Honys tuto skutečnost potvrdil, stejně jako fakt, že distribuce titulu začne v příštím roce. Přestože detaily o projektu zatím nebyly uvolněny, podle našich informací bude periodikum vycházet jako lifestylový měsíčník a jmenovat by se mělo Grand Expres. České dráhy požadovaly, aby periodikum bylo distribuováno zdarma, jeho tištěný náklad dosahoval minimálně 40 tisíc výtisků a do dvou let od vydání prvního čísla přešel na týdenní periodicitu. Dráhy také očekávají, že vydavatel nabídne předem definovaný neplacený prostor pro komunikaci témat a produktů ČD.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.