Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

České děti by v dospělosti chtěly učit nebo hrát fotbal

Redakce MAM15. 11. 2004

Většina dívek ve věku od sedmi do jedenácti let by se v budoucnu ráda věnovala učitelskému povolání. Stejně staré chlapce láká především kariéra fotbalisty. Řada školáků však v tomto věku nemá o svém povolání jasnou představu. S jistotou ale většinou české děti vědí, že by chtěly být bohaté. Vyplývá to z květnového průzkumu agentury Median.
Povolání učitelky by si podle průzkumu agentury Median zvolilo 14 procent dívek. Zhruba stejné množství děvčat však nemá o svém budoucím povolání zatím žádnou představu. Podobně je tomu i u dotazovaných chlapců. Téměř 15 procent z nich by v dospělosti rádo bylo profesionálním fotbalistou a stejný počet ještě není rozhodnut.
Jako druhé nejzajímavější povolání dívky zmiňovaly zaměstnání lékařky, třetí nejatraktivnější profesí je podle nich být zpěvačkou. Již méně děvčat by chtělo vykonávat povolání prodavačky, kadeřnice, zdravotní sestry, herečky, modelky nebo zvěrolékařky.
Chlapci měli dále největší zájem o práci řidiče, policisty, pilota nebo programátora. Někteří z nich by také rádi vykonávali profesi automechanika, hokejisty automobilového závodníka nebo hasiče či záchranáře.
Z průzkumu agentury Median dále vyplývá, že by většina českých dětí byla v dospělosti ráda bohatá. S jistotou by chtělo mít hodně peněz kolem 42 procent z dotázaných dětí, bohatství také spíše upřednostnilo i dalších asi 36 procent dětských respondentů. Nerozhodných bylo v této věci 17 procent dětí. Pro možnost spíše nebýt bohatý se vyslovila téměř čtyři procenta dětí, pouze jedno procento by určitě nechtělo vlastnit velký majetek.

×

Rakousko posunulo termín zpřísnění reklamy tabákových výrobků

Starší článek

Mediálky nesouhlasí s nižší frekvencí dat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více