Česká republika reklamu nezmění
Výměna ředitele agentury pro podporu cestovního ruchu Czech–Tourism by se na změně v nastavené komunikační strategii neměla zatím projevit. “Všechny akce domluvené tento rok poběží dál,” řekla M&M Hana Čermáková z tiskového oddělení agentury s tím, že nový ředitel Rostislav Vondruška, jenž nahradil Davida Gladiše, se k žádným změnám zatím nevyjádřil. Největší reklamní aktivitou CzechTourismu byla dosud série televizních spotů, jež běžela na zahraničních TV kanálech a kterou vytvořila pražská agentura McCann-Erickson. CzechTourism od té doby s žádnou reklamní agenturou dlouhodobě nespolupracoval. Pro poslední kampaň, jež k nám měla přilákat návštěvníky z Polska a Rakouska, si kreativní koncept připravil sám, vypsal pouze tendr na zajišťování produkce. Ten nakonec vyhrála agentura Unit 003, patřící McCann-Erickson.
-Jindřich Jirásek-