Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Cenzuruje Tesco obálky časopisů?

Redakce MAM23. 11. 2004

Britský obchodní řetězec Tesco napsal vydavatelům především pánských časopisů, aby zakrývali šťavnatější části obálek svých vydání přebalem. Jeho mluvčí ale podle konzervativního listu The Daily Telegraph odmítli obvinění, že jde o pokus o cenzuru.
Tesco je druhým největším prodejcem novin a časopisů v Británii po společnosti WH Smith. Mluvčí firmy uvedla, že požadavek na vydavatele časopisů byl motivován tlakem zákazníků. “Jsme rodinný obchod a měli jsme stížnosti zákazníků s malými dětmi ohledně některých obálek časopisů.”
Přípis, který firma Tesco v posledních týdnech v Británii rozeslala vydavatelům, je podle ní běžnou součástí komunikace s dodavateli. Firma zdůraznila, že nikdy žádný časopis nestáhla kvůli obsahu z prodeje. Mluvčí se ale odmítla v rozhovoru s Daily Telegraphem vyjádřit ke zprávám, že firma prý poslala jedno číslo satirického časopisu zpět vydavateli s požadavkem na změny na obálce a že požadovala obsahové změny v několika časopisech pro mladé muže.
Daily Telegraph připomíná, že tato obvinění nejsou v Británii nová. WH Smith byl před lety obviněn z cenzury, když stáhl z prodeje satirický časopis Private Eye, který se po smrti princezny Diany posmíval veřejnému pokrytectví kolem této tragédie.

×

Ostrov zvýší poplatky za kabelovou televizi na 100 Kč

Starší článek

Reuters zahájí reklamní kampaň pro své internetové stránky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více