„Bobika“ boduje
Reklama “bobika” z prostředí “čínské restaurace” se stala širším fenoménem a je jednou z příčin příchodu nových uživatelů na internetový portál Centrum.cz provozovaný společností NetCentrum. “Za říjen 2004 přišlo na Centrum.cz 144 tisíc nových uživatelů. Znamená to pro nás rekordní návštěvnost – jak měsíční, tak i denní. Koncept “Jděte tam, kde vám rozumí” a reklama “bobika” jsou tak z naší strany hodnoceny jednoznačně pozitivně. Ještě více nás těší rychlost růstu naší vyhledávací služby – 15% za měsíc je v této kategorii skvělý výsledek,” komentuje výsledky Ondřej Tomek, ředitel Centrum.cz.
Centrum.cz v říjnu dosáhlo své rekordní hranice unikátních uživatelů – 1,356 milionu. Koncept “Jděte tam, kde vám rozumí” na vyhledávač Centrum.cz (opírající se o vyhledávací technologii Morfeo představenou v červnu 2003) byl spuštěn 13. září tohoto roku. Od té doby se podle údajů představitelů NetCentrum počet uživatelů vyhledávání více než ztrojnásobil a vyhledávač vyhrál i dva testy vyhledávacích služeb – časopisu Svět počítačů a serveru Technet.
-sch-
Návštěvnost a růsty v říjnu 2004:
říjen, růst, září
Seznam 2 966 133, 9%, 2 712 700
Centrum 1 356 421, 12%, 1 211 890
iDnes 1 312 542, 10%, 1 198 210
Atlas 1 186 742, 11%, 1 065 797
Výsledky hlavních služeb Centrum.cz v říjnu 2004:
říjen, růst, září
Centrum HP 906 809, 13%, 803 111
Centrum email 593 554, 11%, 534 168
Centrum vyhledávání 636 584, 15%, 553 208