Volný internet akcelerátor se rozšiřuje

18. 11. 2004 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Volný internet akcelerátor, aplikace několikanásobně urychlující vytáčené připojení k internetu zdarma (dial-up), byl rozšířen o nové funkce. Nová verze dokáže zobrazovat zkomprimované obrázky jediným kliknutím opět v plné kvalitě a zároveň ochránit uživatele před přesměrováním na linku s vyšším tarifem.
Jednou z novinek, kterou vylepšené řešení poskytuje, je prohlížení obrázků v původní kvalitě. Při zrychleném připojení se totiž obrázky v závislosti na  nastavené komprimaci zobrazují více či méně rozmazané. Díky nové funkci není nutné akcelerátor vypínat. Stačí pouze kliknout na vybraný obrázek, zvolit položku „Zobrazit originál“ a stránka se načte s vybraným obrázkem v původní kvalitě, a přesto několikrát rychleji.
Další velmi užitečnou službou nové verze služby je ochrana před nežádoucí změnou připojení. „Jsme si vědomi toho, že k nechtěné změně připojení může dojít zcela nevědomky a vysoké účty za telefon pak mohou způsobit nepříjemné překvapení. Nová verze uživatele na změnu připojení upozorní. Uživatel si tedy může být jist, že během surfování po internetu nedojde k přesměrování na linku s vyšším tarifem. S novou podobou služby je možné surfovat za podmínek, které si každý sám zvolil, a vyhnout se tak nechtěnému, zbytečně drahému připojení,“ říká manažer služeb Volný Tomáš Pavlů.
Volný nabídl aplikaci zdarma v červnu tohoto roku. Tento software zrychluje načítání webových stránek přes vytáčené připojení, stahování souborů, přenos pošty, FTP či ICQ komunikaci, a tím šetří čas i náklady za připojení k internetu.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.