Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internet expanduje

Redakce MAM18. 11. 2004

Návštěvnost českého internetu stále roste. Průměrný uživatel stráví na internetu měsíčně 3 hodiny a 23 minut. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu iAudit Advert společnosti iAudit Interantional.
Průměrný český návštěvník internetu se na internet vydá skoro 17krát za měsíc, prohlédne si 212 stránek a stráví na internetu 3 hodiny a 23 minut, přičemž před rokem se vydal na internet 16krát za měsíc, prohlédl si 186 stránek a strávil na internetu 3 hodiny a 11 minut. Celkové množství unikátních návštěvníků bylo v říjnu tohoto roku 4 810 158 oproti 3 582 703 unikátních návštěvníků v říjnu 2003. V těchto číslech jsou ale započítáni všichni návštěvníci připojující se na česká on-line média z celého světa.
Z pohledu reklamy, která je cílená lokálně na domácí publikum (tj. připojující se pouze z ČR) bylo celkové množství unikátních návštěvníků v říjnu tohoto roku 3 095 690 oproti 2 635 737 v říjnu 2003. „Toto množství je ale nutné dál snížit zhruba o 21%. Jak totiž vyplývá z dlouhodobého měření IAB Profile, dochází k překrytu uživatelů kteří se připojují k internetu jak ze zaměstnání tak z domova. Lze tedy předpokládat, že populace efektivní pro komunikaci na on-line médiích je 2 450 000 osob,“ shrnuje managing director iAudit Interantional Martin Smrž.
Ve 45. týdnu (od 8. 11 do 14. 11. 2004) bylo zaregistrováno 44 nových kampaní, které byly v tomto týdnu zcela nově nasazeny a nebo již běžely dříve ale tento týden poprvé dosáhly celkové sledovanosti alespoň 3% české internetové populace.
iAudit Advert je kontinuální monitoring reklamy na českém internetu. Reportuje kampaně a jejich sledovanost u populace 15+ připojující se k internetu z domova či zaměstnání. Monitoruje cca 1 400 českých internetových médií.

-sch-

×

Jak ochránit autorství?

Starší článek

Na Slovensku vznikl deník Ranný rýchlik

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více