V hlavním čase si v minulém týdnu polepšily ČT1 a Nova

18. 11. 2004 08:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V minulém týdnu si v hlavním vysílacím čase polepšily v podílu na sledovanosti ČT1 a Nova; opačně na tom byly ČT2 a Prima. Nově stoupl podíl na 44,2 z 42,9 procenta, ČT1 pak na 22,7 z 22,3 procenta. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Prima zaznamenala pokles o čtyři desetiny procentního bodu a její podíl činil 22,1 procenta. ČT2 sledovalo v průměru šest diváků z každé stovky před televizními obrazovkami, což je méně o 1,7 bodu oproti předminulému týdnu.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si polepšila pouze Nova, a to na úkor ostatních tří celoplošných stanic. Její podíl se zvýšil o čtyři desetiny procentního bodu a činil 40,9 procenta. Podíl ČT1 poklesl o desetinu procentního bodu na 22,1 procenta, o stejnou část klesl podíl Primy. Tu sledovalo 23 diváků z každé stovky před obrazovkami. Podíl ČT2 se snížil na osm z 8,2 procenta.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 19 odvysílala Nova, jeden z nich nabídla ČT1. Nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově – bylo jich 3,39 milionu, tedy rovných 40 procent dospělé populace. Na ČT1 opět nejvíce zaujal původní seriál Náměstíčko, jehož poslední díl vidělo v pondělí večer 2,19 milionu diváků, což představuje 25,8 procenta dospělých.
Rovněž z nabídky Primy si nejvíce diváků vybralo původní seriál. Úterní pokračování ságy Rodinná pouta si nenechalo ujít 1,73 milionu osob, což znamená 20,4 procenta dospělých. Na ČT2 nejvíce diváků sledovalo druhou třetinu hokejového utkání mezi Českou republikou a Ruskem. Bylo jich 585 000, což představuje 6,9 procenta dospělé populace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.