V minulém týdnu si v hlavním vysílacím čase polepšily v podílu na sledovanosti ČT1 a Nova; opačně na tom byly ČT2 a Prima. Nově stoupl podíl na 44,2 z 42,9 procenta, ČT1 pak na 22,7 z 22,3 procenta. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Prima zaznamenala pokles o čtyři desetiny procentního bodu a její podíl činil 22,1 procenta. ČT2 sledovalo v průměru šest diváků z každé stovky před televizními obrazovkami, což je méně o 1,7 bodu oproti předminulému týdnu.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si polepšila pouze Nova, a to na úkor ostatních tří celoplošných stanic. Její podíl se zvýšil o čtyři desetiny procentního bodu a činil 40,9 procenta. Podíl ČT1 poklesl o desetinu procentního bodu na 22,1 procenta, o stejnou část klesl podíl Primy. Tu sledovalo 23 diváků z každé stovky před obrazovkami. Podíl ČT2 se snížil na osm z 8,2 procenta.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 19 odvysílala Nova, jeden z nich nabídla ČT1. Nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově – bylo jich 3,39 milionu, tedy rovných 40 procent dospělé populace. Na ČT1 opět nejvíce zaujal původní seriál Náměstíčko, jehož poslední díl vidělo v pondělí večer 2,19 milionu diváků, což představuje 25,8 procenta dospělých.
Rovněž z nabídky Primy si nejvíce diváků vybralo původní seriál. Úterní pokračování ságy Rodinná pouta si nenechalo ujít 1,73 milionu osob, což znamená 20,4 procenta dospělých. Na ČT2 nejvíce diváků sledovalo druhou třetinu hokejového utkání mezi Českou republikou a Ruskem. Bylo jich 585 000, což představuje 6,9 procenta dospělé populace.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).