Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Norské novinářky chtějí chodit za fotbalisty do šaten

Redakce MAM18. 11. 2004

Norské novinářky píšící o fotbale chtějí mít stejně jako jejich mužští kolegové přístup do hráčských šaten. Tam žurnalistky nemohou například po zápasech Rosenborgu Trondheim, což organizace dohlížející na dodržování rovnosti pohlaví považuje za diskriminaci.
Vedení Rosenborgu novinářům povoluje po zápasech vstoupit do šaten, ale ženy musejí zůstat za dveřmi. “Muži i ženy musejí mít stejné pracovní podmínky. Pokud vedení Rosenborgu nemá pádný důvod, aby novinářky nechalo před šatnami, je tato praxe ilegální,” stěžovala si zástupkyně organizace pro rovnost pohlaví Kristin Mileová.
Ta chápe, že pro fotbalisty by mohlo být nepříjemné, kdyby je novinářky viděly ve sprše. V tom případě by však podle ní měli za dveřmi zůstat všichni žurnalisté. “Problém není v tom, že ženy musejí mít přístup do šaten, ale že podmínky musejí být pro všechny stejné,” vysvětlila Mileová.
Novinářky mají možnost hovořit s fotbalisty poté, co se převléknou a vyjdou ven, ale to jim nestačí. Na rozdíl od svých mužských kolegů totiž přicházejí o nejemotivnější vyjádření hráčů bezprostředně po zápase.
Zástupci nejlepšího norského klubu se jejích námitkami hodlají zabývat. “Nechceme nikomu brát právo vykonávat svou práci,” hájil Rosenborg jeho marketingový ředitel Endre Storholt.

×

119 německých supermarketů Extra převezme konkurenční Rewe

Starší článek

Parlamentní televize 24.cz spustila regulérní vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více