Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

K 10. výročí trvání soutěže Czech Press Photo vychází kniha

Redakce MAM16. 11. 2004

Výpravnou publikaci nazvanou Czech Press Photo – fotografie desetiletí, která mapuje vítězné fotografie zúčastněných autorů všech ročníků, vydali pořadatelé stejnojmenné soutěže novinářské fotografie. Kniha vychází k desátému výročí trvání soutěže; vítězné fotografie jejího jubilejního ročníku jsou vystaveny ve Staroměstské radnici v Praze.
Na výstavě, která potrvá do konce ledna příštího roku, je vystaveno přes 400 fotografií. Do letošního ročníku se přihlásilo rekordních 258 autorů, kteří zaslali celkem 3232 snímků, řekla organizátorka soutěže Daniela Mrázková. Podle předsedy soutěžní poroty Andreje Reisera roste nejen počet přihlášených snímků, zvětšuje se také jejich kvalita.
Mezinárodní porota letos udělila hlavní cenu soutěže Křišťálové oko reportérovi Janu Rybářovi z deníku Mladá fronta Dnes za snímek Bolest Beslanu, který pořídil na pohřbu obětí teroristického útoku v ruské Severní Osetii. Rybář přitom není profesionální fotograf.
“Fotky píšících novinářů se v soutěžích většinou neprosazují, ale jezdím po světě 15 let a více či méně fotím, takže si myslím, že to takový nesmysl není,” řekl Rybář. Ocenění, které přijme z rukou prezidenta Václava Klause, si Rybář váží; za největší ocenění však považuje samotnou možnost dělat svou práci.
“Možná to zní trochu pateticky, ale je to pravda. Je to privilegium, že můžu jezdit po světě, potkávat lidi a psát o nich,” konstatoval Rybář, který na rozdíl od řady svých kolegů v médiích zásadně nepoužívá digitální fotografii. “Je to všechno klasická technika,” dodal.

×

Duroň odchází z Telecomu

Starší článek

Pivovary bojují s rostoucí konkurencí vína

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více