Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ahold prodá své polské hypermarkety Carrefouru

Redakce MAM16. 11. 2004

Nizozemská maloobchodní společnost Ahold prodá 13 hypermarketů Hypernova v Polsku konkurenční francouzské firmě Carrefour. Zisk z prodeje hodlá Ahold použít na snížení dluhu. Finanční podmínky dohody, která by měla být dokončena v prvním čtvrtletí příštího roku, firmy nezveřejnily.
“Rozhodli jsme se, že se v Polsku zcela soustředíme na další rozvoj supermarketů a obchodů s širokou nabídkou zboží na menším prostoru,” uvedl generální ředitel Aholdu Anders Moberg. “Mimoto prodej všech větších hypermarketů přispěje ke snížení našeho dluhu.”
Ahold, který je čtvrtým největším maloobchodním prodejcem potravin na světě, je aktivní v Polsku od roku 1995. Na počátku loňského roku byly všechny obchody Aholdu v Polsku, České republice a na Slovensku sloučeny pod jednu organizační jednotku.
Ahold usiluje o oživení svých aktivit po loňském účetním skandálu americké divize, který donutil firmu přeúčtovat výsledky za roky 2000 až 2002 a snížit zisk za toto období o více než miliardu. Loni v listopadu firma oznámila, že hodlá posílit svoji finanční pozici prodejem jmění za 2,5 miliardy eur, napsala agentura Reuters.
Tržby maloobchodního řetězce Ahold ve třetím čtvrtletí klesly o 7,9 procenta na 12 miliard eur. Důvodem byly slabší kurz amerického dolaru, prodej aktiv, cenová válka v Nizozemsku a tvrdá konkurence ve Spojených státech.
V České republice byl Ahold loni druhý v žebříčku největších obchodních řetězců za společností Makro. Ahold v Česku provozuje přes 200 supermarketů a hypermarketů pod značkami Albert a Hypernova.

×

Burzovní komise USA obvinila magnáta Blacka z podvodu v Hollinger

Starší článek

ÚOHS je proti obnově monopolu na direct mail pro Českou poštu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více