Dow Jones koupí internetového zpravodaje MarketWatch

16. 11. 2004 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální společnost Dow Jones & Co., vydavatel listu Wall Street Journal, koupí za 519 milionů dolarů provozovatele internetového zpravodajství MarketWatch. Hodlá tak podpořit své příjmy z internetu.
Firma MarketWatch byla založena v roce 1997 a provozuje internetové finanční zpravodajské stránky CBS.MarketWatch.com a BigCharts.com. Produkuje také televizní program CBS MarketWatch Weekend a finanční zpravodajství pro rozhlasovou stanici MarketWatch Radio Network.
Dow Jones nabídl za akcii MarketWatch 18 dolarů, čímž odsunul do pozadí další zájemce o firmu. Mezi ně podle médií patřily firmy Viacom, The New York Times a Yahoo. Nabídka Dow Jones sice představuje pouze 7,2procentní prémii ve srovnání s páteční závěrečnou cenou akcií, proti průměrné ceně za posledních 60 dní je však vyšší o 46,5 procenta. Dohoda by měla být dokončena v prvním čtvrtletí příštího roku.
MarketWatch minulý týden oznámil, že zisk společnosti za třetí čtvrtletí stoupl více než dvojnásobně. Důvodem byl růst příjmů z reklamy a spojení s firmou Pinnacor.
Internetové zpravodajství Wall Street Journal má více než 700 000 předplatitelů a patří mezi zpravodajské internetové stránky s největším počtem klientů. Dow Jones také vydává časopis Barron’s, včetně internetové verze, a Dow Jones Newswires a Ottaway Community Newspapers, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.