Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Dow Jones koupí internetového zpravodaje MarketWatch

Redakce MAM16. 11. 2004

Mediální společnost Dow Jones & Co., vydavatel listu Wall Street Journal, koupí za 519 milionů dolarů provozovatele internetového zpravodajství MarketWatch. Hodlá tak podpořit své příjmy z internetu.
Firma MarketWatch byla založena v roce 1997 a provozuje internetové finanční zpravodajské stránky CBS.MarketWatch.com a BigCharts.com. Produkuje také televizní program CBS MarketWatch Weekend a finanční zpravodajství pro rozhlasovou stanici MarketWatch Radio Network.
Dow Jones nabídl za akcii MarketWatch 18 dolarů, čímž odsunul do pozadí další zájemce o firmu. Mezi ně podle médií patřily firmy Viacom, The New York Times a Yahoo. Nabídka Dow Jones sice představuje pouze 7,2procentní prémii ve srovnání s páteční závěrečnou cenou akcií, proti průměrné ceně za posledních 60 dní je však vyšší o 46,5 procenta. Dohoda by měla být dokončena v prvním čtvrtletí příštího roku.
MarketWatch minulý týden oznámil, že zisk společnosti za třetí čtvrtletí stoupl více než dvojnásobně. Důvodem byl růst příjmů z reklamy a spojení s firmou Pinnacor.
Internetové zpravodajství Wall Street Journal má více než 700 000 předplatitelů a patří mezi zpravodajské internetové stránky s největším počtem klientů. Dow Jones také vydává časopis Barron’s, včetně internetové verze, a Dow Jones Newswires a Ottaway Community Newspapers, napsala agentura Reuters.

×

Výstava představí romská média

Starší článek

Letos už zahynulo přes sto novinářů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více