Sledovanost show Slovensko hledá SuperStar stoupá
Sledovanost soutěže Slovensko hledá SuperStar stoupá. Potvrzují to výsledy peoplemetrových měření, které zveřejnila veřejnoprávní Slovenská televize (STV). Pořad, jehož první ročník začala stanice vysílat 29. října, v pátek zhlédlo zhruba jeden a čtvrt milionu Slováků.
“Program měl podíl na trhu až 54,3 procenta a překonal magickou hranici 50 procent,” informoval člen vedení STV Branislav Záhradník. Podle něj si tak tuto show naladilo 1 248 000 diváků.
“Sledovanost megashow překonává očekávání samotné STV, která počítala s prolomením hranice 50 procent podílu na trhu až pozdějšími, živě vysílanými přenosy s hlasováním diváků,” libuje si vedení stanice. STV v pátek večer vysílala pouze třetí díl show, v němž porota vedená hudebníkem Lacem Lučeničem vybírala postupující z regionálních kol. První díl sledovalo 19,7 procenta z celkového počtu všech slovenských diváků (tedy i těch, kteří se právě na televizi nedívali), druhé pokračování 23 procent a třetí díl tento pátek sledovalo již 26 procent.
Soutěž již přinesla první skandálky a na ulicích je běžně vidět lidi, kteří o ní zaníceně diskutují. Zatímco někteří Slováci pořad sledují rádi a pravidelně, jiní na něho veřejně nadávají a považují ho za příliš komerční. Diváci kromě amatérských zpěváků sledují rovněž jejich hodnocení porotou ve složení Lučenič, zpěvák Pavol Habera, moderátor Julo Viršík a Lenka Slaná z vydavatelství BMG.