Strategického partnera pro společnost venkovní reklamy RailReklam chce do jednoho roku najít její stoprocentní vlastník, České dráhy (ČD). Rozhodly o tom v uplynulých dnech představenstvo a dozorčí rada ČD. „Investor vzejde z výběrového řízení. ČD ale chtějí i nadále ovlivňovat prodej reklamy na pozemcích a v prostorách drah, a proto si ve firmě hodlají zachovat kontrolu,“ uvedl pro M&M Pavel Tesař z tiskového oddělení ČD. Statistiky společnosti GfK Praha přisuzují nyní RailReklam 7% tržní podíl ve formátu billboard (v Praze 9%) a 1% podíl v bigboardových plochách. Do portfolia out-of-home nosičů spadá dále mj. více než 300 city lightů a asi 330 nosičů reklamy na mostech. Podle ředitele RailReklam Jiřího Otavy by letošní tržby měly dosáhnout 70 mil. korun.
-Martin Schreier-