Do RailReklam vstoupí partner

15. 11. 2004 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Strategického partnera pro společnost venkovní reklamy RailReklam chce do jednoho roku najít její stoprocentní vlastník, České dráhy (ČD). Rozhodly o tom v uplynulých dnech představenstvo a dozorčí rada ČD. „Investor vzejde z výběrového řízení. ČD ale chtějí i nadále ovlivňovat prodej reklamy na pozemcích a v prostorách drah, a proto si ve firmě hodlají zachovat kontrolu,“ uvedl pro M&M Pavel Tesař z tiskového oddělení ČD. Statistiky společnosti GfK Praha přisuzují nyní RailReklam 7% tržní podíl ve formátu billboard (v Praze 9%) a 1% podíl v bigboardových plochách. Do portfolia out-of-home nosičů spadá dále mj. více než 300 city lightů a asi 330 nosičů reklamy na mostech. Podle ředitele RailReklam Jiřího Otavy by letošní tržby měly dosáhnout 70 mil. korun.

-Martin Schreier-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.