Internet pod drobnohledem

15. 11. 2004 08:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový monitoring internetových reklamních kampaní představila agentura Interactive House (IH). Díky modelům AdBasic a AdOpen (plná verze) má být k dispozici monitoring 128 serverů a jejich sekcí, což by mělo představovat 60 až 70 % všech reklamních ploch na českém internetu. „Jde o první nestrojově zajišťovaný monitoring na českém trhu, opírá se o ceníkové ceny a monitoruje plochy na období,“ charakterizuje službu ředitel IH Karel Jarušek. Testovací modul umožní třídění výstupů např. podle kategorizace serverů, jejich vlastníků, reklamního formátu, ceny nebo klienta. V další fázi se připravuje zkvalitnění souvisejících služeb za účelem porovnání internetové reklamy s ostatními mediatypy.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.