Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Staro-nová porota i moderátorské duo

Redakce MAM5. 11. 2004

Spekulacím okolo nové série soutěžního klání Česko hledá SuperStar je konec. Televize Nova včera s pompou představila oficiální podobu druhé soutěže. Zatím se zdá, že i druhé “hledání” bude hit. A nejen pro diváky. Těší se inzerenti i mobilní operátoři. A mají proč.
Největším překvapením je bezesporu počet přijatých přihlášek – oproti loňsku je to téměř trojnásobek. ” Do soutěže se letos přihlásilo 8357 mladých lidí,” sdělil Pavel Zuna, šéf tohoto projektu.
Letošní ročník navíc dozná řady změn. Předně se obměnila čtyřčlenná porota. Během uplynulých tří týdnů se v médiích spekulovalo o řadě populárních osobností, Nova se však rozhodla překvapit.
Vedle uplynulým ročníkem prověřeného páru Ondřeje Soukupa a Gábiny Osvaldové zasedne do křesla předsedy uznávaný textař a hudební znalec Michal Horáček, po jeho boku usedne hlasový poradce a pedagog Eduard Klezla. Se soutěží se rozloučil Ondřej Brzobohatý. Po boku Laďky Něrgešové ho nahradí Robert Ripa.
Proměnou projde i samotná dramaturgie pořadu. “Počet epizod se ve srovnání s loňskem o dvě zvýší,” potvrdil dramaturg Rostislav Uher. “Rozšířili jsme totiž počet finálových i semifinálových kol. Do finále tak má letos šanci postoupit dvanáct uchazečů,” dodal.
Na novou sérii pořadu, jehož sledovanost pravidelně přesahovala hranici tří miliónů diváků, se však třesou především potenciální inzerenti.
Jejich pozornost podporuje především fakt, že v celkovém podílu publika významně vzrostla velmi lukrativní cílová skupina mladých diváků. ” S jednotlivými firmami sice ještě nejsou podepsané smlouvy, přesto musím potvrdit, že jsme tentokrát z jejich strany pociťovali značný ohlas už dlouho dopředu,” uvedl generální ředitel Novy Petr Dvořák. Počáteční zájem inzerentů je podle něj logicky mnohem vyšší než v předchozím roce, kdy formát ještě nikdo neznal.
Vedle potenciálních zájemců o reklamní čas představuje druhá SuperStar přímo diamantový důl především pro mobilní operátory.
Divácký zájem o hlasování prostřednictvím mobilního telefonu totiž loni předčil všechna očekávání. Hned v prvním hlasovacím kole odeslali diváci 700 tisíc SMS, ve finále dokonce přes tři milióny.

Hospodářské noviny, 5. 11. 2004, autor: Irena Zemanová

×

Microsoft má posilu

Starší článek

Počet mobilů v ČR na konci roku stoupne na 10,5 milionu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více