Konference Forum Media

4. 11. 2004 13:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Média, reklama a marketing jsou hlavními tématy konference Forum Media v pražském paláci Žofín. Účastníci akce, která se koná od roku 2000, se mohou seznámit se stavem této scény v České republice i s novými nastupujícími trendy. Letos poprvé je navíc konference spojena s vyhlášením výsledků soutěže efektivity reklamy EFFIE.
Štěpán Wolde za spolupořadatelskou firmu Arbomedia uvedl, že konference nabízí ve třech sálech řadu přednášek a diskusních panelů. O své postřehy se podělí zhruba 60 přednášejících, uvedl Wolde, který počet účastníků akce odhadl na pět stovek.
Zástupci auditorů i samotných agentur diskutovali například o nastupujícím trendu mediálních auditů. Konference se také věnuje legislativě se vztahem k reklamě, typologii spotřebitelů v České republice, vlivu 3D reklamy či financování reklamních agentur.
Závěr obstará slavnostní vyhlášení výsledků soutěže EFFIE. Podle pořadatelů hodnotí tato soutěž nejen kreativitu reklamy, ale i její výsledky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.