Do čela úřadu vysílací rady zvolen Petr Bartoš

4. 11. 2004 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým šéfem Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání se stane Petr Bartoš. O jeho vítězství ve výběrovém řízení rozhodli členové rady na svém pravidelném zasedání. „Je to manažer, který dokázal již několik úřadů restrukturalizovat,“ řekl místopředseda rady Jiří Šenkýř.
Uvedl, že Bartoš sice nemá zkušenosti z přímého působení na mediální scéně, má však zkušenosti s vedením a chodem úřadů a organizací. Bartoš v minulosti například působil jako tajemník Městského úřadu ve Zlíně či ve vedení společnosti Rudolf Jelínek.
Na podzim roku 2000 se jako lídr kandidátky ODS stal členem krajského zastupitelstva a rok zastával funkci zástupce hejtmana Zlínského kraje. O rok později z osobních důvodů rezignoval. Nyní podle Šenkýře působil v Praze na jedné ze soukromých škol.
Bartoš ve funkci nahradí současného vedoucího Úřadu RRTV Miloslava Kučeru.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.