Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Číňané se chtějí bavit

Redakce MAM3. 11. 2004

Třetí program čínské státní televize získal licenční práva na nejúspěšnější cyklický zábavný pořad v Evropě.
Živě vysílaná soutěž Wetten dass?, kterou už 25 let vysílají veřejné televize v Německu (ZDF), Rakousku (ORF) a Švýcarsku (SRG) a přebírají i další stanice, má v průměru více než dvacet miliónů diváků.
Show, v níž prominenti sázejí, zda se zdaří mnohdy absurdní výkony (poznávání značky traktorů podle zvuku motoru, otevírání pivních lahví nůžkami na čas nebo určení typu plnicího pera podle jediné napsané věty), je oblíbená i pro styl moderování – již několik let ji uvádí populární Thomas Gottschalk – a hojnou účast hvězd pop music.
V současnosti se zvláštní disciplíny a sázky dostávají k stamiliónům diváků také v Číně – v jejich vlastní verzi.
Od společnosti Dolce Media, která má práva pro šíření licenčních práv do zahraničí (patří právě Gottschalkovi), získala státní CCTV práva zdarma.
Věc má jeden háček: společnost Dolce Media má právo jednat se sponzory a inkasovat poplatky za reklamu v rámci pořadu. Sledovanost prvního vydání čínské verze pořadu přesáhla padesát miliónů diváků.
Pořad uvádí superhvězda a multimilionářka Jang Lan. Pozoruhodné byly i disciplíny, na něž sázeli přítomní prominenti.
Muž ze Šanghaje dokázal jedním tahem štětce za sto sekund napsat patnáct písmen, jeho krajan, známý silák, zase ve velmi krátkém časovém limitu nafoukl až k prasknutí šest zahřívacích lahví.
CCTV 3 je jedním z patnácti televizních programů, které se v Číně vysílají celostátně, je však jediným, který se orientuje především na zábavu.

Hospodářské noviny, 3. 11. 2004, autor: (mkr)

×

Mediální rozpočet Porsche ve hře

Starší článek

Emailem s klienty nejlépe komunikují Kooperativa a PČS

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více