Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Emailem s klienty nejlépe komunikují Kooperativa a PČS

Redakce MAM3. 11. 2004

Nejlepší komunikaci se svými zákazníky prostřednictvím elektronické pošty mají z tuzemských pojišťoven Kooperativa, Pojišťovna České spořitelny, Aviva a Evropská cestovní pojišťovna. Vyplývá to z průzkumu společnosti United Interactive. Jako nejhorší vyšly z průzkumu Česká pojišťovna, AIG a Maxima.
Na všech sedm dotazů do 48 hodin od jejich odeslání nedokázala podle United Interactive reagovat ani jedna z testovaných pojišťoven. Na dotaz adresovaný v anglickém jazyce odpovědělo prý pouze 11 z celkového počtu 25 pojišťoven.
Průměrný Email Response Index (ERI), který kombinuje informace o tom, zda testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, rychlost jeho reakce a kvalitu odpovědí, činil u českých pojišťoven v říjnu 70,9 bodu. Loni v prosinci byl 68,3. Jeho maximální možná hodnota je sto bodů.
Kooperativa měla ERI 90,3, Pojišťovna ČS 87,4, Aviva a Evropská cestovní pojišťovna po 86,6. Na opačném pólu byla Česká pojišťovna s 53,8, AIG Czech republic se 46,2 a Maxima s 36,1 bodu.
ČP považuje výzkum za neseriozní. „Před rokem jsme tuto firmu požádali, aby nám sdělila, jak ke svým závěrům došla. Chtěli jsme vědět, kdy a kam posílala své dotazy, za jak dlouho dostala odpovědi a jakou používala metodologii. Nedokázala nám je poskytnout a její odpověď byla velmi kuriózní: nabídla nám totiž, abychom si je od ní koupili. Nemohli jsme tedy ani zjistit, zda vůbec nějaký dotaz na ČP doputoval,“ komentoval výzkum mluvčí ČP Václav Bálek.
Email Response Index využívá metody tzv. on-line mystery emailingu, kdy je v průběhu jednoho týdne odeslán každý den jeden emailový dotaz. Následně se provádí analýza. Společnost průzkum uskutečnila v říjnu.

Zavřít reklamu

Číňané se chtějí bavit

Starší článek

Americké TV dávají při odhadech přednost přesnosti před rychlostí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni 1873

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Akce

Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

Z kulturního odvětví odešla od začátku pandemie více než polovina lidí. Situaci se teď snaží změnit náborová akce Buď bedňák, buď Superhero od společnosti…
17. 5. 202217. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.