Mediální rozpočet Porsche ve hře

2. 11. 2004 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Porsche Cars North America, výhradní dovozce a distributor vozů Porsche v USA, vypisuje tendr na rozpočet na nákup a plánování médií ve výši 45 mil. dolarů. V současnosti jej drží newyorská agentura PHD ze skupiny Omnicom. Požadavky by měly být známy tento týden, prezentace jsou plánovány na konec prosince. „S PHD nemáme žádné spory, jde čistě o záležitost dobré obchodní praxe. Firemní pravidla vyžadují čas od času přezkoumat rozpočet,“ uvedl zástupce Porsche Martin Peters. Reklamní agenturou automobilky je od roku 1999 Carmichael Lynch z Minneapolisu.

-tw-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.