Webfarm koupila od RR-Auta automobilový portál

2. 11. 2004 12:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Webfarm, která provozuje dva automobilové inzertní servery, koupila od firmy RR- Auto motoristický portál www.automobil.cz. Jde o akvizici za několik statisíců korun, řekl obchodní ředitel Webfarm Jan Soucha.
„Spuštění nové verze portálu Automobil.cz je plánován na 1. ledna 2005,“ uvedl jednatel Webfarm Karel Jelínek. Dodal, že systém bude nově obsahovat databázi nových a ojetých vozidel od prodejců z celé republiky.
Automobil.cz je jedním z nejstarších automobilových serverů, který vznikl v roce 1997. Čtenáři na něm mohou nalézt například aktuální ceny pohonných hmot na čerpacích stanicích, dopravní informace, informace o odtahových službách, odcizených vozidlech nebo nabídku autostopu.
Webfarm provozuje automobilové inzertní servery www.cars.cz a www.auto.rychle.cz. Firma také poskytuje poradenství, včetně studií a projektů informačních systémů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.