Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rada bude opět jednat o vyhlášení tendrů na digitální licence

Redakce MAM2. 11. 2004

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání bude na svém pravidelném zasedání opět jednat o případném vyhlášení výběrových řízení na digitální televizní licence. Zasedání začíná v úterý a skončí ve čtvrtek. “Pevně doufám, že dojdeme k hlasování o výběrových řízeních, a že to i odhlasujeme,” řekl místopředseda rady Jiří Šenkýř.
Vysílací rada podle dřívějších vyjádření původně předpokládala, že licenční řízení vyhlásí v říjnu; první licence by tak mohla udělit na konci tohoto roku. Na vyhlášení tendrů se však členové rady ani na jednom ze dvou říjnových zasedání neshodli.
Posunutí termínu znamená, že licence rada již v letošním roce nestihne udělit. Pokud by vyhlásila výběrové řízení na počátku listopadu, první digitální licence by mohli zájemci získat k 1. únoru, řekl již dříve Šenkýř. Tím se posouvá i ostrý start digitální vysílání, neboť televize mají po obdržení licence na zahájení programu 360 dní – při naplnění této lhůty se tak divák dočká digitálního signálu v lednu 2006.
Případná výběrová řízení se budou podle Šenkýře týkat pouze televizních kanálů. Těch rada plánuje celkem dvanáct v současných třech, zatím experimentálních tzv. multiplexech. Dva kanály jsou však vyhrazeny České televizi. K dispozici tak bude nyní minimálně deset kanálů, o které se zájemci mohou ucházet.
Tendry na rozhlasové digitální licence hodlá rada vyhlásit půl roku po televizních. Důvod je podle místopředsedy rady ten, že rozhlasová stanice má na rozjezd poloviční lhůtu než televizní. “Ostrý start pro rádia bude až za půl roku, a to proto, aby start rozhlasových a televizních stanic byl společný,” uvedl Šenkýř.

×

Americká média budou po fiasku před čtyřmi lety opatrná

Starší článek

Personální posily v Lidových novinách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více