Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Firmy ze skupiny PPF inzerují víc na TV Nova

Redakce MAM2. 11. 2004

Firmy ze skupiny PPF podnikatele Petra Kellnera, jako je například Česká pojišťovna, eBanka nebo Home Credit, ve svých marketingových plánech výrazně přejí televizi Nova. Jejím majoritním vlastníkem je právě skupina PPF. “Za prvních devět měsíců tohoto roku směřovaly společnosti ze skupiny PPF na Novu 93 procent svých hrubých investic do klasické reklamy v televizi,” řekl dnešním Lidovým novinám marketingový ředitel ARBOmedia Štěpán Wolde.
V roce 2002 vydaly firmy ze skupiny PPF na reklamu na Nově jen 63 procent z peněz určených na televizní reklamu. Například investiční společnost ČP Invest patřící pod Českou pojišťovnu nebo splátkový prodejce Home Credit dávají podle Woldeho 100 procent ze svých televizních rozpočtů do reklamy na Nově.
PPF však odmítá, že by měla v rámci skupiny výhodnější ceny. “Všechny mediální investice v televizi jsou hrazeny v plné výši. V žádném případě nejsou naše společnosti jakkoli cenově zvýhodněny ze strany TV Nova,” uvedl mluvčí PPF Tomáš Krones.
Banky ze skupiny PPF se objevují i v České televizi. Podle Kronese je však investice do reklamy na Nově efektivnější. Mluvčí TV Prima Jana Malíková uvedla, že ani Česká pojišťovna, eBanka nebo Home Credit v současné době v reklamních blocích neinzerují.
Podle agentury TNS A-Connect utratila eBanka loni za televizní reklamu 109 milionů korun. Česká pojišťovna vložila do televizní reklamy víc než 300 milionů korun a Home Credit investoval 54 milionů korun.

×

V pražském kině Aero začala přehlídka britského filmu

Starší článek

Americká média budou po fiasku před čtyřmi lety opatrná

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více