Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britská digitální televize má víc diváků než BBC1 či ITV1

Redakce MAM2. 11. 2004

Britská digitální televize udělala důležitý krok ve svém rozvoji. Podle oficiálního sledování překonal počet diváků digitálních televizních kanálů ve druhém čtvrtletí poprvé veřejný televizní kanál BBC1 nebo soukromou ITV1.
Ve špičce se ovšem na jeden ze dvou hlavních britských televizních kanálů dívá více lidí než na digitální televizi. Nejvíce “postiženým” kanálem, který zaznamenal největší odliv pozornosti, je podle regulačního úřadu Ofcom televize BBC2.
Digitální televize umožňuje efektivnější využívání vysílacího spektra, a proto umožňuje vysílat více televizních, rozhlasových nebo datových kanálů. Vedle toho dává možnost pro rozvoj nových služeb. Britská vláda proto rozvoj digitální televize intenzivně podporuje a dosavadní analogové vysílání chce úplně ukončit. Jednou z potíží přechodu je potřeba koupit si nový televizní přijímač nebo aspoň dekodér, který signál převede do běžného přijímače.
Podle Ofcomu se nyní digitální signál může dostat do 55 procent britských domácností. Skok v zájmu nastal, když BBC zahájila program Freeview, který po zakoupení přijímače dovoluje příjem mnoha stanic zdarma. Ve druhé polovině roku získala Freeview 400 tisíc nových domácností. Digitální televize je kromě toho přístupná také v kabelových systémech, které ji nyní podporují cenově.

×

The Times změnily formát

Starší článek

Novou mluvčí ministra dopravy Švejnohová

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více