Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Premiéra Elsy našla své diváky

Redakce MAM1. 11. 2004

V sobotu 30. října zprostředkovala Česká televize na svém prvním programu slavnostní předávání cen Elsa, které poprvé televizním tvůrcům udělila Česká filmová a televizní akademie. Celý 111minutový přímý přenos vysílaný s názvem Elsa zajímal v průměru 889 tisíc, tj. 10,5 % dospělých a 56 tisíc, tzn. 4,6 % dětí ve věku 4 až 14 let. Přednost před jiným programovou nabídkou mu dalo 22 z každé stovky dospělých a 18 z každé stovky dětí v sobotu večer u televizorů.
Ženy byly na tuto novinku zvědavější než muži. Sledovaností 11,6 % předčily muže o 2,3 %. Rozdílná sledovanost však přesto znamenala u obou pohlaví stejný 22procentní podíl na publiku.
Sledovanost Elsy rostla s věkem – z 6,2 % u 15-24letých až na 15,3 % u seniorů od 65 let výše. Velikost podílu na publiku kolísala. Maximální hodnoty získali 25-34letí (24 %) a 15-24letí (23 %). Minimum ve výši 21 % připadlo divákům ve věku 25 až 44 let.
Přízeň přenosu Elsy vzrůstala s vyšším vzděláním: diváci se základním vzděláním – sledovanost 7,7 % při podílu na publiku 17 %, kdežto vysokoškolsky vzdělaní – sledovanost 14,7 % při podílu na publiku 34 %.

-zem-

×

Vánoční trhy budou s reklamou

Starší článek

Košice mají první digitální televizní terestiální vysílač v SR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více