Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Brno vypíše výběrové řízení na vydavatele městských novin

Redakce MAM22. 11. 2004

Brno vypíše výběrové řízení na vydavatele městských novin. Pro město je již přes 11 let vydává soukromá společnost v podobě měsíčníku Haló Brno. Z výběrového řízení vyplyne, kdo dokáže vydávat noviny pro Brno nejlépe a případně nejvýhodněji, řekl primátor Richard Svoboda. Výběrové řízení podle něj může potvrdit současného vydavatele, ale i najít někoho jiného.
Důvodem podle něj je, že v květnu skončí termín smlouvy s vydavatelem Haló Brna. “Po veřejné soutěži zjistíme, zda ho vydáváme ideálním způsobem,” řekl primátor. Podle něj ročně do novin putují “miliony korun”.
Změny čekají i obsah a charakter novin. “Bude to ještě předmětem debaty,” řekl primátor. Dosud byly noviny předmětem kritiky zejména opozičních zastupitelů, již za minulého primátora Petra Duchoně tvrdili, že do nich nemají přístup.
Zejména v období před referendem o přesunu vlakového nádraží vadilo zeleným a sociálním demokratům, že Haló Brno publikuje jen o výhodách přesunu, a ne i o nevýhodách. Kampaň pro město připravila najatá reklamní agentura.
Opozice požaduje, aby byla zastoupena v redakční radě. Primátor se tomu nebrání. “Ale nevím, zda to bude i názor ostatních radních,” dodal.
Pokud by město nevybralo současného vydavatele, noviny by buď změnily název, nebo by město jednalo o převzetí ochranné značky.

×

Novinář odsouzen za pohrdání soudem, protože nevyzradil zdroj

Starší článek

Firmy utratí za vánoční reklamu víc než loni

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více