Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britská digitální televize má víc diváků než BBC1 či ITV1

Redakce MAM2. 11. 2004

Britská digitální televize udělala důležitý krok ve svém rozvoji. Podle oficiálního sledování překonal počet diváků digitálních televizních kanálů ve druhém čtvrtletí poprvé veřejný televizní kanál BBC1 nebo soukromou ITV1.
Ve špičce se ovšem na jeden ze dvou hlavních britských televizních kanálů dívá více lidí než na digitální televizi. Nejvíce “postiženým” kanálem, který zaznamenal největší odliv pozornosti, je podle regulačního úřadu Ofcom televize BBC2.
Digitální televize umožňuje efektivnější využívání vysílacího spektra, a proto umožňuje vysílat více televizních, rozhlasových nebo datových kanálů. Vedle toho dává možnost pro rozvoj nových služeb. Britská vláda proto rozvoj digitální televize intenzivně podporuje a dosavadní analogové vysílání chce úplně ukončit. Jednou z potíží přechodu je potřeba koupit si nový televizní přijímač nebo aspoň dekodér, který signál převede do běžného přijímače.
Podle Ofcomu se nyní digitální signál může dostat do 55 procent britských domácností. Skok v zájmu nastal, když BBC zahájila program Freeview, který po zakoupení přijímače dovoluje příjem mnoha stanic zdarma. Ve druhé polovině roku získala Freeview 400 tisíc nových domácností. Digitální televize je kromě toho přístupná také v kabelových systémech, které ji nyní podporují cenově.

×

The Times změnily formát

Starší článek

Novou mluvčí ministra dopravy Švejnohová

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více