BBK Advertising vrátí cenu Effie
Reklamní agentura BBK Advertising se rozhodla vrátit bronzovou cenu Effie, kterou získala za reklamní kampaň na pojištění majetku České pojišťovny. Jako důvod agentura uvedla neúmyslnou administrativní chybu způsobenou při vyplňování přihlašovací dokumentace. “Hlavním důvodem pro toto rozhodnutí byl zájem o zachování nezpochybnitelné důvěryhodnosti ocenění Effie a současně snaha přispívat k prosazování etických principů v oboru reklamy a marketingu,” upřesňuje Ondřej Obluk, ředitel BBK Advertising.
Přispěním reklamní kampaně se České pojišťovně podařilo dosáhnout nejvyššího podílu na tzv. meziročním růstu trhu. ČP získala 88% podíl na finanční částce, o kterou se zvětšil celý trh pojištění majetku v ČR. Avšak tato hodnota byla v přihlašovací dokumentaci chybně vyplněna a namísto podílu na růstu trhu bylo chybně uvedeno, že se jedná o míru růstu celkového tržního podílu České pojišťovny v segmentu majetkového pojištění.