Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

BBK Advertising vrátí cenu Effie

Redakce MAM11. 11. 2004

Reklamní agentura BBK Advertising se rozhodla vrátit bronzovou cenu Effie, kterou získala za reklamní kampaň na pojištění majetku České pojišťovny. Jako důvod agentura uvedla neúmyslnou administrativní chybu způsobenou při vyplňování přihlašovací dokumentace. “Hlavním důvodem pro toto rozhodnutí byl zájem o zachování nezpochybnitelné důvěryhodnosti ocenění Effie a současně snaha přispívat k prosazování etických principů v oboru reklamy a marketingu,” upřesňuje Ondřej Obluk, ředitel BBK Advertising.
Přispěním reklamní kampaně se České pojišťovně podařilo dosáhnout nejvyššího podílu na tzv. meziročním růstu trhu. ČP získala 88% podíl na finanční částce, o kterou se zvětšil celý trh pojištění majetku v ČR. Avšak tato hodnota byla v přihlašovací dokumentaci chybně vyplněna a namísto podílu na růstu trhu bylo chybně uvedeno, že se jedná o míru růstu celkového tržního podílu České pojišťovny v segmentu majetkového pojištění.

×

Dočkáme se dalších arbitráží?

Starší článek

Photonica na webu isifa.com

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více