Baví nás především reklamy na nápoje
Ve 47. týdnu tohoto roku se OMD Snapshot zajímal o nejoblíbenější televizní reklamu. Na stupních vítězů se umístily značky Coca-Cola, Fernet, Oskar a Česká spořitelna.
Vánoční spot Coca-Coly jmenovalo více než 80 % respondentů. Uváděli ji především lidé do 45 let a spíše z menších sídel. Fernet uváděli častěji muži, dále obyvatelé měst 20-100 tisíc obyvatel. Ženy měly v poslední době v oblibě TV reklamu na Oskar (lyžaři se dohadují o slovech a posedlost pokrytím) a Yoplait (žena se propadne podlahou). U mužů pak bodovala ještě výrazněji reklama na Budějovický Budvar (cizinci na pláži hodnotí české pivo a ženy), dále pak Česká spořitelna (“stěrače nestírají” a “bankomat na fotbalovém hřišti”) a vánoční balíčky od Eurotelu.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.