Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Baví nás především reklamy na nápoje

Redakce MAM29. 11. 2004

Ve 47. týdnu tohoto roku se OMD Snapshot zajímal o nejoblíbenější televizní reklamu. Na stupních vítězů se umístily značky Coca-Cola, Fernet, Oskar a Česká spořitelna.
Vánoční spot Coca-Coly jmenovalo více než 80 % respondentů. Uváděli ji především lidé do 45 let a spíše z menších sídel. Fernet uváděli častěji muži, dále obyvatelé měst 20-100 tisíc obyvatel. Ženy měly v poslední době v oblibě TV reklamu na Oskar (lyžaři se dohadují o slovech a posedlost pokrytím) a Yoplait (žena se propadne podlahou). U mužů pak bodovala ještě výrazněji reklama na Budějovický Budvar (cizinci na pláži hodnotí české pivo a ženy), dále pak Česká spořitelna (“stěrače nestírají” a “bankomat na fotbalovém hřišti”) a vánoční balíčky od Eurotelu.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.


04gsnapshop.jpg ()

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 48. týden 2004

Starší článek

Aha! zvýšil prodaný náklad a cenu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více