Autosalon s dvojitou kampaní
Mezinárodní brněnský Autosalon Brno, který proběhne v červnu příštího roku, plánuje spojit veletržní akci s dlouhodobou reklamní kampaní, která by měla do svého průběhu vtáhnout i automobilky. Celkem jsou naplánovány tři
komunikační fáze, jež kromě samotné pozvánky na veletrh mají vybízet k pořízení nového vozu a tlačit tak na snížení průměrného stáří vozového parku u nás. První z nich, “Zasloužíte si nové auto”, již začala a potrvá až do března. Naváže na ní “Klíč k novému autu” (duben až květen) a vyvrcholí masivní kampaní “Nezapomeňte přijet” (květen až červen). Kampaň zajišťuje agentura T.T.V., zastřešují ji různé asociace a státní subjekty (včetně např. Policie ČR, ministerstva dopravy aj.) a se svými navazujícími kampaněmi by se tak před veletrhem mohla připojit řada automobilek. Komunikace zahrne kompletní mediamix, tedy tiskovou inzerci, outdoor, rozhlas, televizi a PR aktivity. Mezinárodní veletrh osobních automobilů Autosalon Brno je největší přehlídkou vozů ve střední a východní Evropě, má dvouletou periodicitu a v roce 2003 jej navštívilo 123 tisíc lidí.
-bob-