Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Autosalon s dvojitou kampaní

Redakce MAM8. 11. 2004

Mezinárodní brněnský Autosalon Brno, který proběhne v červnu příštího roku, plánuje spojit veletržní akci s dlouhodobou reklamní kampaní, která by měla do svého průběhu vtáhnout i automobilky. Celkem jsou naplánovány tři
komunikační fáze, jež kromě samotné pozvánky na veletrh mají vybízet k pořízení nového vozu a tlačit tak na snížení průměrného stáří vozového parku u nás. První z nich, “Zasloužíte si nové auto”, již začala a potrvá až do března. Naváže na ní “Klíč k novému autu” (duben až květen) a vyvrcholí masivní kampaní “Nezapomeňte přijet” (květen až červen). Kampaň zajišťuje agentura T.T.V., zastřešují ji různé asociace a státní subjekty (včetně např. Policie ČR, ministerstva dopravy aj.) a se svými navazujícími kampaněmi by se tak před veletrhem mohla připojit řada automobilek. Komunikace zahrne kompletní mediamix, tedy tiskovou inzerci, outdoor, rozhlas, televizi a PR aktivity. Mezinárodní veletrh osobních automobilů Autosalon Brno je největší přehlídkou vozů ve střední a východní Evropě, má dvouletou periodicitu a v roce 2003 jej navštívilo 123 tisíc lidí.

-bob-

×

Nová tvář Fotografie magazín

Starší článek

ČSSD zasáhla 400 tisíc lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více