Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Americké TV dávají při odhadech přednost přesnosti před rychlostí

Redakce MAM3. 11. 2004

Americké televizní stanice, které po celou noc vysílají zpravodajství o odhadech výsledků úterních prezidentských a parlamentních voleb v USA, se letos rozhodly dát přednost přesnosti před rychlostí.
Při očekávání mimořádně těsného souboje mezi současným prezidentem George Bushem a jeho soupeřem z Demokratické strany Johnem Kerrym tak chtějí při vyhlašování vítěze předejít omylům podobným jako po volbách v roce 2000. Tehdy na základě volebních odhadů byli vítězi vyhlášeni oba kandidáti, přičemž výsledky nebyly jisté a na potvrzení Bushe jako prezidenta se muselo čekat ještě pět týdnů.
“Nikdo se nehrne být první,” řekl šéf politického zpravodajství kabelové televize Fox News Marty Ryan a dodal, že zejména při odhadech těsných výsledků raději vždy chvíli počkají. Podobně postupuje i stanice CNN. “S výsledkem nehodláme spěchat,” oznámil divákům moderátor Wolf Blitzer. “Budeme postupovat starým dobrým způsobem: čekat na data ze všech okrsků,” řekl.
Aby opatrností v odhadech neztratily diváky, rozhodly se některé stanice využít noc k obrovským slavnostem. Televize NBC například živě vysílá povolební zpravodajství z prostranství před Rockefellerovým střediskem uprostřed New Yorku, kde se shromáždily stovky Newyorčanů.
Na velkoplošné obrazovce promítá svůj program, kluziště před mrakodrapem se proměnilo v obří mapu Spojených států s postupně vybarvovanými státy podle vítězství toho či onoho kandidáta. Na mnohapatrové budově se jako rtuť v teploměru pomalu zdvíhají široké pruhy látky ukazující, jaký je aktuální stav souboje.
Každý úspěch Johna Kerryho ocení publikum potleskem a radostnými výkřiky, když zaboduje George Bush, dav zabučí. Jasný příklad, komu Newyorčané fandí.

×

Emailem s klienty nejlépe komunikují Kooperativa a PČS

Starší článek

V minulém týdnu si v hlavním čase pohoršila jen ČT2

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více