Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ahold prodá své polské hypermarkety Carrefouru

Redakce MAM16. 11. 2004

Nizozemská maloobchodní společnost Ahold prodá 13 hypermarketů Hypernova v Polsku konkurenční francouzské firmě Carrefour. Zisk z prodeje hodlá Ahold použít na snížení dluhu. Finanční podmínky dohody, která by měla být dokončena v prvním čtvrtletí příštího roku, firmy nezveřejnily.
“Rozhodli jsme se, že se v Polsku zcela soustředíme na další rozvoj supermarketů a obchodů s širokou nabídkou zboží na menším prostoru,” uvedl generální ředitel Aholdu Anders Moberg. “Mimoto prodej všech větších hypermarketů přispěje ke snížení našeho dluhu.”
Ahold, který je čtvrtým největším maloobchodním prodejcem potravin na světě, je aktivní v Polsku od roku 1995. Na počátku loňského roku byly všechny obchody Aholdu v Polsku, České republice a na Slovensku sloučeny pod jednu organizační jednotku.
Ahold usiluje o oživení svých aktivit po loňském účetním skandálu americké divize, který donutil firmu přeúčtovat výsledky za roky 2000 až 2002 a snížit zisk za toto období o více než miliardu. Loni v listopadu firma oznámila, že hodlá posílit svoji finanční pozici prodejem jmění za 2,5 miliardy eur, napsala agentura Reuters.
Tržby maloobchodního řetězce Ahold ve třetím čtvrtletí klesly o 7,9 procenta na 12 miliard eur. Důvodem byly slabší kurz amerického dolaru, prodej aktiv, cenová válka v Nizozemsku a tvrdá konkurence ve Spojených státech.
V České republice byl Ahold loni druhý v žebříčku největších obchodních řetězců za společností Makro. Ahold v Česku provozuje přes 200 supermarketů a hypermarketů pod značkami Albert a Hypernova.

×

Burzovní komise USA obvinila magnáta Blacka z podvodu v Hollinger

Starší článek

ÚOHS je proti obnově monopolu na direct mail pro Českou poštu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více