Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zůstává Mediaresearch/Gemius a United Interactive

Redakce MAM4. 10. 2004

Ve hře o realizaci sociodemografického výzkumu českého internetu NetMonitor zůstávají poslední dva subjekty. Jde o firmy Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius) a United Interactive. Rozhodl tak zadavatel projektu – Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) – při debatě o dalším postupu ve věci výběrového řízení na realizátora další generace výzkumu. Nabídky původně předložily v řádném termínu celkem 4 společnosti (Mediaresearch/Gemius, United Interactive, GfK Praha a iAudit International).
Výkonná rada SPIR sestavila pro účely posouzení všech nabídek Výběrovou komisi složenou z odborníků na výzkumy a internetovou technologii. Ta nabídky v minulých dnech podrobně posoudila a předložila Výkonné radě vyhodnocení s komentáři k jednotlivým nabídkám.
Na základě těchto vyhodnocení se Výkonná rada SPIR jednomyslně shodla na dalším jednání se společnostmi Mediaresearch/Gemius a United Interactive. Z těchto jednání vzejde do 3 týdnů vítěz výběrového řízení na dodavatele sociodemografických dat českého internetu pro další 3 roky.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujcích obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMoniror, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.

-sch-

×

Regionální televize změří síly na festivalu v Kopřivnici

Starší článek

Portály: Léto bylo dobré, vyhlížíme podzim,Stahování z webu je stále malý byznys

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více