Zůstává Mediaresearch/Gemius a United Interactive
Ve hře o realizaci sociodemografického výzkumu českého internetu NetMonitor zůstávají poslední dva subjekty. Jde o firmy Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius) a United Interactive. Rozhodl tak zadavatel projektu – Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) – při debatě o dalším postupu ve věci výběrového řízení na realizátora další generace výzkumu. Nabídky původně předložily v řádném termínu celkem 4 společnosti (Mediaresearch/Gemius, United Interactive, GfK Praha a iAudit International).
Výkonná rada SPIR sestavila pro účely posouzení všech nabídek Výběrovou komisi složenou z odborníků na výzkumy a internetovou technologii. Ta nabídky v minulých dnech podrobně posoudila a předložila Výkonné radě vyhodnocení s komentáři k jednotlivým nabídkám.
Na základě těchto vyhodnocení se Výkonná rada SPIR jednomyslně shodla na dalším jednání se společnostmi Mediaresearch/Gemius a United Interactive. Z těchto jednání vzejde do 3 týdnů vítěz výběrového řízení na dodavatele sociodemografických dat českého internetu pro další 3 roky.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujcích obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMoniror, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.
-sch-