Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Volny.cz v novém kabátě

Redakce MAM26. 10. 2004

Novou podobu portálu Volny.cz představil tento poskytovatel připojení k internetu a hlasových služeb. Cílem je silnější zaměření na zábavu a interaktivitu. Dopomoci k tomu má moderní design, vizuální odlehčení a rychlejší načítání stránek.
Změny se řídí požadavkem uživatelů ohledně snadnější orientace a rychlejší cestě k požadovaným informacím. Větší přehlednost a logičnost nových stránek zajišťuje v horní části navigační lišta, která zůstává na každé stránce a poskytuje tak uživateli jednoduchou orientaci. Na přední místo se dostávají dvě základní služby, které využívá více než polovina návštěvníků portálu – vyhledávač a přístup do e-mailové schránky.
„Naším záměrem je, aby se portál Volny.cz stal nezaměnitelným komunikačním prostorem. Chceme, aby se návštěvníci na portálu pobavili, získali informace a měli možnost vyjádřit se k aktuálním tématům. Nyní se již těšíme na první ohlasy,“ uvedl Charles Peake, generální ředitel společnosti Czech On Line, provozovatele portálu. „Samozřejmě, uživatelé internetu zde najdou základní služby jako jsou e-mailová schránka, připojení k internetu či Volný internet akcelerátor a dnes již standardní doplňkové služby jako vyhledávač, katalog firem, zpravodajství, slovník či mapy. Zároveň však bude portál sloužit jako místo sdružující uživatele se společnými zájmy,“ prozradil Charles Peake.
Jedním z cílů je poskytovat aktuální informace přístupnou formou a odlišit se tak od striktně zpravodajských portálů. V centru strojí rubrika „Žhavá témata“, která upozorňuje na zajímavá a aktuální témata. Zároveň umožňuje čtenářům vyjádřit své názory a kreativitu prostřednictvím podrubrik Diskuse, Anketa, Bublina, atd. Jejím specifikem je bodovací systém „Nažhavte žábu“, kterým čtenáři hodnotí hlavní téma.
Portál chce také pokračovat v podpoře originálních projektů, jako byla první TV reality show Vyvolená či on-line přenos hudební stanice TV Óčko.

-sch-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 14. října 2004

Starší článek

Navrcholu.cz míří do zahraničí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více