Velké změny v Lidových novinách a Mafře

4. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Ve vydavatelství Mafra a Lidové noviny, které mají stejného vlastníka, německou společnost Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft, dochází k velkým změnám. V rámci integračního procesu zanikne vedení vydavatelství Lidové noviny (LN). Stávající ředitel vydavatelství LN Tomáš Vaněk tak přestane ke konci října tuto funkci vykonávat.
Současně by podle informa-cí M&M mělo dojít ke změnám v představenstvu Mafry. Gerd Kern, jenž byl dosud odpovědný za oblasti inzerce, distribuce a marketingu, bude zodpovědný pouze za inzerci deníků MF Dnes a Lidové noviny. Na integraci obou společností se pracuje delší dobu, v praxi to bude znamenat, že všechny vydavatelské činnosti obou deníků budou jednotné, např. distribuce, inzerce či marketing. Probíhající změny však mají dosáhnout pouze na manažerskou úroveň. To, že by mělo dojít také k integraci obou deníků, Tomáš Vaněk vyloučil. „To v žádném případě, redakce se tyto změny netýkají,“ uvedl. Cílem změn má být údajně vylepšení organizace společnosti a posílení vydavatelské pozice.

-Martina Vojtěchovská-

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení