V srpnu stoupl prodej Blesku, MfD a Sportu

13. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V srpnu se zvýšil denní prodaný náklad deníkům Blesk, Mladá fronta Dnes a Sport. Další tři celoplošné deníky Právo, Lidové noviny a Hospodářské noviny si ve srovnání s červencem pohoršily. Největší nárůst zaznamenal Blesk, který prodal 534 905 výtisků denně, což je o 15 704 kusů více, než o měsíc dříve. Vyplývá to z údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR.
Druhým nejprodávanějším deníkem zůstává MfD, kterou si denně koupilo v průměru o 3135 kupujících více. Prodaný náklad činil 306 632 kusů denně. Třetímu v pořadí Právu poklesl prodaný náklad o 461 kusů denně na 180 350 výtisků.
Sport denně prodal o 8682 výtisků více a jeho náklad činil 72 173 kusů; předstihl tak Lidové i Hospodářské noviny. Prodaný náklad Lidových novin činil v srpnu 69 523 kusů, což je méně o 191 kusů oproti předchozímu měsíci. Hospodářské noviny si denně zakoupilo 64 984 lidí, což je oproti červenci méně o 578 výtisků denně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.