V Polsku bulvár, v Maďarsku kvalita?

21. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od pondělka vychází v Budapešti nový metropolitní deník Reggel (Ráno), který vydává dceřiná společnost vydavatelského domu Axel Springer Verlag v Maďarsku. Deník se chce zaměřit na vzdělaného čtenáře se zájmem o věci veřejné a o životní styl. Tím se odlišuje od bulvárního deníku Fakt, kterým Axel Springer Verlag v Polsku letos vytlačil z čela nejprodávanějších celostátních deníků dlouholetého lídra trhu Gazetu Wyborczu.

Ekonom, 21. 10. 2004, autor: Milan Šmíd

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.