Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V podílech sledovanosti si minulý týden pohoršila jen ČT2

Redakce MAM1. 10. 2004

V podílech sledovanosti si minulý týden v hlavním večerním čase pohoršila jen ČT2, zatímco ČT1, Nova i Prima své podíly zvýšily. ČT2 poklesl podíl na 5,7 procenta, což je o 3,2 procenta méně, než v předminulém týdnu. Vyplývá to z údajů, jež na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO).
ČT1 stoupl podíl o 1,8 na 22,8 procenta; Nova si polepšila o jeden procentní bod na 46 procent. Primu v průměru sledovalo 21 procent diváků před televizními obrazovkami, což je více o 0,2 procentního bodu, než o týden dříve.
Rovněž v podílech na celodenní sledovanosti zaznamenala pokles pouze ČT2. Podíl druhého programu veřejnoprávní televize činil minulý týden 7,3 procenta, což je o 1,4 procenta méně, než v týdnu předtím. ČT1 stoupl podíl o 0,7 procentního bodu na 22,4 procenta, podíl Novy činil 43,3 procenta proti 42,9 procenta v předminulém týdnu. Primě stoupl podíl na 21,4 z 20,7 procenta.
Nejsledovanějším pořadem byly minulý týden nedělní Televizní noviny na Nově; ujít si je nenechalo 3,1 milionu diváků, tedy 36,5 procenta dospělé populace. Mezi dvacítkou nejsledovanějších pořadů se ocitlo 19 pořadů Novy a jeden ČT1. Na devátém místě žebříčku se umístil další díl původního seriálového cyklu Náměstíčko, který v pondělí na ČT1 sledovalo 2,28 milionu lidí, což je 26,9 procenta dospělé populace.
Také na Primě měli diváci největší zájem o původní seriál Rodinná pouta. Dva díly, které minulý týden Prima odvysílala, zhlédlo shodně 1,5 milionu lidí, tedy 18,1 procenta dospělých. Na ČT2 přilákal nejvíce diváků přírodopisný dokument Život savců podle Davida Attenborougha, na který si ve čtvrtek večer udělalo čas 568 000 lidí, což je 6,7 procenta dospělé populace.

×

Průzkum: Informace o lécích lidé čím dál víc hledají na internetu

Starší článek

OSA: Pořadatelé často neplatí autorům za hraní jejich písní

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více