V podílech na sledovanosti si minulý týden polepšila jen ČT1

13. 10. 2004 14:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V hlavním večerním čase si ve sledovanosti minulý týden polepšila jen ČT1, a to na úkor ostatních celoplošných televizních stanic. Její podíl dosáhl v průměru 24,7 procenta, což je o tři procenta více než předminulý týden. Vyplývá to z údajů, jež zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy poklesl na 43,4 z 44,5 procenta, Prima zaznamenala snížení podílu o šest desetin procentního bodu na 20,8 procenta. Program ČT2 sledovalo v průměru 6,1 procenta diváků z každé stovky před televizními obrazovkami. To je o 1,6 procentního bodu méně než v týdnu předtím.
Také ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si v minulém týdnu polepšila pouze ČT1. Její podíl činil 24 procent, což je více o dva procentní body oproti předminulému týdnu. Podíl Novy se snížil o desetinu bodu a činil 42,1 procenta. Primu sledovalo v průměru 20,7 procenta diváků z každé stovky před obrazovkami, což je pokles o sedm desetin procentního bodu. ČT2 zaznamenala snížení podílu o 1,4 bodu na sedm procent.
Z 20 nejsledovanějších pořadů na všech celoplošných stanicích jich 18 viděli diváci Novy, dva pak nabídla ČT1. Nejvíce diváků přilákaly nedělní Televizní noviny na Nově, které zhlédlo 3,13 milionu diváků, což je 36,9 procenta dospělé populace. První desítku nejsledovanějších pořadů uzavírá další díl původního seriálového cyklu ČT1 Náměstíčko, které sledovalo 2,43 milionu lidí, tedy 28,6 procenta dospělých.
Rovněž na Primě největší sledovanost zaznamenal původní seriál. Další díl rodinné ságy Rodinná pouta zhlédlo v úterý večer 1,58 milionu diváků, což je 18,6 procenta dospělých. Z pořadů ČT2 si nejvíce diváků vybralo přírodopisný cyklus Život savců podle Davida Attenborougha, na nějž se dívalo 653 000 lidí, tedy 7,7 procenta dospělých.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.