Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V hlavním čase si minulý týden polepšily Nova a Prima

Redakce MAM22. 10. 2004

V hlavním vysílacím čase si v minulém týdnu v podílech na sledovanosti polepšily stanice Nova a Prima. Nově stoupl podíl na 45,1 z 43,4 procenta, Primě pak na 21,7 z 20,8 procenta. Oba programy ČT zaznamenaly pokles svých podílů na sledovanosti, vyplývá z údajů, jež zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl na sledovanosti klesl ČT1 o 2,3 procentního bodu na 22,4 procenta. ČT2 sledovalo šest diváků z každé stovky před televizními obrazovkami, což je o jednu desetinu procentního bodu méně než v předminulém týdnu.
Také ve srovnání celodenních podílů na sledovanosti si polepšily Nova a Prima na úkor programů ČT. Podíl Novy činil 42,5 procenta, což je o čtyři desetiny procentního bodu více než o týden dříve. Primě stoupl podíl o 1,5 na 22,2 procenta. Stejný podíl zaznamenal i program ČT1, což však ve srovnání s předminulým týdnem znamená pokles o 1,8 procentního bodu. ČT2 pak sledovalo 6,9 procenta diváků, což je o jednu desetinu procentního bodu méně než v předchozím týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 19 odvysílala Nova a jeden ČT1. Nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově – bylo jich 3,38 milionu, tedy 39,8 procenta dospělých.
Z pořadů ČT1 přilákal nejvíce diváků další díl seriálového cyklu Náměstíčko, na který si udělalo čas 2,38 milionu diváků neboli 28,1 procenta dospělé populace. Také z nabídky Primy byl největší zájem o původní seriál – další pokračování rodinné ságy Rodinná pouta sledovalo v úterý večer 1,65 milionu diváků, což činí 19,4 procenta dospělých. Na ČT2 zhlédlo nejvíce diváků přírodovědný pořad Život savců podle Davida Attenborougha. Ujít si jej nenechalo 568 000 diváků, tedy 6,7 procenta dospělých.

×

Deník Metro prohloubil ztrátu

Starší článek

Zpravodajské servery a volby: Online data i interaktivní grafika

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více