Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V hlavním čase si minulý týden polepšily ČT2 a Prima

Redakce MAM7. 10. 2004

V hlavním vysílacím čase si minulý týden v podílech na sledovanosti polepšily ČT2 a Prima. Podíl ČT2 stoupl o 2,2 procentního bodu na 7,9 procenta, Primě stoupl podíl o čtyři desetiny bodu na 21,4 procenta. Vyplývá to z údajů, jež na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO).
ČT1 pak večer sledovalo v průměru 21,7 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o 1,1 procenta méně než v předminulém týdnu. Nově poklesl podíl na 44,5 procenta z 46 procent.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si na úkor ostatních tří programů polepšila ČT2. Její podíl vzrostl o 1,1 na 8,4 procenta. Nově poklesl podíl na 42,2 z 43,3 procenta, ČT1 pak na 22 procent, což je o čtyři desetiny procentního bodu méně než v týdnu předcházejícím. Nejmenší pokles zaznamenala Prima, a to o tři setiny procentního bodu. Její podíl tak minulý týden činil 21,4 procenta.
Také v minulém týdnu se mezi 20 nejsledovanějšími pořady všech televizí objevilo 19 z nabídky Novy a jeden z ČT1. Nejvíce diváků přilákaly nedělní Televizní noviny na Nově, které zhlédlo 3,14 milionu diváků, tedy 37 procent dospělé populace.
Na ČT1 nejvíce diváků přilákal další díl seriálového cyklu Náměstíčko. Ujít si jej nenechalo 2,2 milionu diváků, tedy 25,9 procenta dospělých. Také z pořadů Primy měli lidé největší zájem o seriál – čtvrteční díl ságy Rodinná pouta sledovalo v průměru 1,66 milionu diváků, což je 19,6 procenta dospělé populace. Z nabídky ČT2 si nejvíce diváků vybralo přírodopisný dokument Život savců podle Davida Attenborougha. Ve čtvrtek večer je vidělo 687 000 diváků, tedy 8,1 procenta dospělých.

×

ZÁŘÍ 2004 – Návštěvnost internetových serverů iAudit

Starší článek

Češi si raději osladí život čokoládou než bonbóny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více