Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V hlavním čase si minulý týden polepšily ČT2 a Nova

Redakce MAM27. 10. 2004

V podílech na sledovanosti si v hlavním čase v minulém týdnu polepšily ČT2 a Nova. Podíl ČT se zvýšil o 2,5 bodu na 8,5 procenta, podíl Novy se zvýšil na 45,2 z 45,1 procenta. ČT1 a Prima si tak ve svých podílech pohoršily, vyplývá z údajů, jež zveřejnila Asociace televizních organizací na základě (ATO) peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT1 na vysílání v hlavním večerním čase klesl o 1,4 bodu na 21 procent. Primu sledovalo v průměru 20,5 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o 1,2 procenta méně než v předminulém týdnu.
U celodenní sledovanosti si na úkor ostatních polepšila pouze ČT2. Její podíl vzrostl o 1,4 bodu na 8,3 procenta. ČT1 zaznamenala pokles o dvě desetiny procentního bodu na 22 procent, Primě klesl podíl o jeden procentní bod na 21,2 procenta. Nejmenší pokles zaznamenala Nova, a to o jedinou setinu – její podíl tak činil 42,5 procenta.
V minulém týdnu opět lákaly původní seriály. Žebříček 20 nejsledovanějších pořadů všech tří celoplošných televizí vede nedělní díl Pojišťovny štěstí na Nově. Zhlédlo jej 3,18 milionu diváků, tedy 37,5 procenta dospělých. Jediným pořadem z 20 nejsledovanějších, který neodvysílala Nova, byl další příběh ze seriálového cyklu ČT Náměstíčko. Ten si v pondělí nenechalo ujít 2,32 milionu lidí, což je 27,4 procenta dospělé populace.
Z pořadů Primy pak měli diváci největší zájem o čtvrteční díl rodinné ságy Rodinná pouta. Zhlédlo jej 1,59 milionu diváků, tedy 18,7 procenta dospělých. Na ČT2 nejvíce diváků zaujal fotbalový zápas Ligy mistrů mezi Spartou Praha a Manchestrem United. V úterý si na něj udělalo čas 763 000 diváků, což je devět procent dospělých.

×

Incoma: V ČR stále roste obliba velkých nákupních center

Starší článek

Přímé přenosy poslaneckých interpelací na premiéra

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více