Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Uživatelé DVR neradi reklamu

Redakce MAM13. 10. 2004

Studie agentury Media Planning Group (MPG), připravená ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen Media Research, ukazuje, že uživatelé digitálních videorekordérů (DVR) v USA nejenom že přeskakují reklamy během programů, jež si nahráli, ale rovněž se vyhýbají reklamě při sledování živého vysílání. Uživatelů DVR, jež umožňují nahrávání a uchovávání TV programů i jejich „očištění“ od reklamních bloků, rychle přibývá. Na konci loňského roku jich ve Spojených státech bylo více než 3 miliony.
Devět z deseti respondentů výzkumu uvedlo, že vždy nebo většinou přeskakují reklamy během sledování DVR. Vždy tak činí 59 procent mužů a 69 procent žen. Zatímco 45 procent dotázaných řeklo, že reklamy mohou být zábavné, 57 procent je shledává nudnými.
Na reklamu se během živého vysílání dívá 16 procent respondentů. Více než polovina jde dělat něco jiného (49 procent mužů, resp. 58 procent žen) a téměř 40 procent změní kanál (33 procent mužů a 44 procent žen). Dotazování probíhalo od 29. června do 8. srpna na vzorku 310 lidí starších 12 let majících doma DVR.

-tw-

×

News International propustí dvě třetiny tiskařů

Starší článek

Eurotel začal nabízet ADSL spolu s volnými minutami na mobil

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více