Toyota stále v pohybu
Nové logo, claim, změna interní i externí komunikace. To jsou změny u americké odnože automobilky Toyota. Noví i stávající zákazníci už nebudou reklamou vyzýváni, aby kvalitu vozu “pocítili” (Get the feeling). Zbrusu
nový slogan “Moving forward” má podle Jima Lentze, viceprezidenta marketingové divize Toyoty, řidiče přesvědčit, že jsou to jen oni, kdo uvedou věci do pohybu. “Toyota byla vždy vnímána jako značka, co se nikdy nezastaví. Naše logo implikuje vždy vývoj, pohyb. Je to o našem DNA,” říká Lentz. Úprav se dočkalo i logo “T” určené pro čelní kapotu trucků. Pro změnu v komunikaci se Toyota rozhodla na základě studií o demografickém složení a myšlení zákazníků. Současné TV spoty a tiskovou inzerci pro Toyotu zajišťuje agentura Saatchi & Saatchi. Za první pololetí investovala Toyota do
mediamixu 337 mil. dolarů, což je více než celkové výdaje za loňský rok.
-mat-