Televize Nova se letos ceny Elsa nezúčastní

15. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První ročník televizních cen Elsa, který pořádá Vachlerova společnost VAC, se musí obejít bez účasti televize Nova. Vedení Novy se nelíbí, že se nominace pořadů do jednotlivých kategorií uskutečnila bez jejich souhlasu. Informaci přinesl deník Právo.
Nova se chce Elsy účastnit až poté, co budou jasně vymezeny žánrové kategorie. Do patnácti kategorií byly nominovány tři pořady Novy – Na vlastní oči, zábavný pořad Tele tele a seriál 24 hodin. Ceny Elsa uděluje stejně jako České lvy Česká filmová a televizní akademie.

Hospodářské noviny, 15. 10. 2004, autor: (iz)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.