Telecom a Eurotel budou mít společnou mediální agenturu
Český Telecom a jeho dceřiná firma Eurotel budou mít společnou mediální agenturu MediaEdge:CIA. Firma, která dosud zajišťovala nákup reklamního prostoru v médiích jen pro Telecom, zvítězila ve výběru před firmou Starcom, která služby zajišťovala pro Eurotel, řekl mluvčí Telecomu Vladan Crha.
“Cílem výběrového řízení bylo získat pouze jednoho partnera, který by dostatečně efektivním způsobem zastřešil nákup médií jak pro Telecom, tak pro Eurotel,” uvedla vedoucí komunikace Českého Telecomu Pavla Činátlová. Podle ní rozhodovala zejména efektivita poskytovaných služeb, cenové podmínky a profesionalita uchazečů.
Smlouva mezi firmami by měla být uzavřena v listopadu 2004 a spolupráce začne od začátku příštího roku. MediaEdge bude pro obě firmy zajišťovat poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamního prostoru v médiích.
Mateřský Český Telecom ročně vynakládá na reklamu a propagaci kolem 200 milionů korun. Eurotel, který si v současnosti vybírá i novou reklamní agenturu, svůj rozpočet v této oblasti nezveřejňuje.